Skip to main content

Programmeur

Belangrijk:

Doel van de functie

De werkzaamheden van de Programmeur richten zich op het vervaardigen van programma’s ten behoeve van automatische gegevensverwerking en informatieverschaffing. De Programmeur draagt mede zorg voor de totale praktijkontwikkeling op IT gebied. De werkzaamheden van de Programmeur zijn adviserend, begeleidend en uitvoerend van aard. De Programmeur is zich zeer bewust van het vertrouwelijke karakter van de informatie waarmee hij werkt.

Kernactiviteiten

Optimaal gebruik van de geautomatiseerde systemen

  • Mede verantwoordelijk voor een optimaal gebruik van de geautomatiseerde systemen (netwerk en applicaties) van NNEK en de daaraan gelieerde ondernemingen
  • Voorbereiding: Verzamelen van gegevens, onder meer van systeemanalyse
  • Uitvoering: het vervaardigen van programmastroomschema’s, opzetten van gegevensbestanden en het schrijven van programma’s; verzamelen van testgegevens en testen van de programmatuur
  • Documentatie: samenstellen en beheren van de programmadocumentatie en de gebruikersdocumentatie
  • Verantwoordelijk voor het adviseren van gebruikers inzake het gebruik van programmatuur en apparatuur
  • Ontwikkelen en begeleiden van geautomatiseerde processen dan wel onderhouden van de programmatuur
  • Neemt deel aan organisatie brede automatiseringsprojecten

Praktijkontwikkeling

  • Intern: streeft kwaliteitsverbetering na van de dienstverlening en interne processen, vertaalt nieuwe ontwikkelingen naar de eigen kantoorsituatie
  • Verantwoordelijk voor het vervaardigen van programma’s ten behoeve van automatische gegevensverwerking en informatieverschaffing

Opleiding, kennis en ervaring

  1. Afgeronde Opleiding Informatica of vergelijkbaar HBO werk- en denkniveau
  2. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als programmeur
  3. Kennis van C#, ASP.NET, SQL server
  4. Goede kennis van Applicatiesoftware, structuren, computerarchitectuur en randapparatuur
  5. Goede beheersing van de Engelse – en Nederlandse taal
  6. Goede kennis van het opzetten van procedures op de werkgebieden waarvoor programma’s moeten worden opgesteld en kennis van het bouwen van database structuren en de op basis hiervan werkende programmatuur

Vaardigheden

  1. Proactieve zelfstandige houding
  2. Goede mondelinge communicatieve vaardigheden
  3. Goede schriftelijke communicatieve vaardigheden
  4. Adviesvaardigheden

Competenties

  1. Nauwkeurig
  2. Oplossingsgericht
  3. Creativiteit
  4. Integriteit
  5. Samenwerken
  6. Analytisch

Financieel Medewerker (tijdelijk)

Belangrijk:

  • Vestiging Groningen
  • Vervanging in verband met zwangerschapsverlof. Periode: 1 juni 2017 t/m 30 november 2017
  • 32 tot 40 uur
  • Stuur je CV naar Ingeborg Wouters [email protected]

Doel van de functie

De werkzaamheden van de Financieel Medewerker richten zich op het ondersteunen bij de juiste inrichting van de boekhouding van de financiële administratie van werkgever en de aan haar gelieerde maatschappijen. De werkzaamheden van de Financieel Medewerker zijn uitvoerend van aard.

Kernactiviteiten

Ondersteuning van de financiële administratie

  • Medeverantwoordelijk voor het opleveren van een tijdige, juiste, volledige en een betrouwbare financiële administratie
  • Verantwoordelijk voor een overzichtelijk ingericht archief en het bijwerken van de archief database
  • Verantwoordelijk voor het vernietigen van documenten na verstrijken van de bewaartermijn
  • Verwerken van inkomende en uitgaande post en inkomende e-mail op het afdelingsadres.
  • Scannen en scan checken voor de eigen afdeling en op verzoek voor de klanten- en of Beleggingsadministratie
  • Verwerken van inkomende e-mail inzake clearingbestanden en kasbankbestanden
  • Importeren en controleren van alle effectentransacties
  • Importeren van resultaten van eigen posities in het boekhoudsysteem
  • Controleren van aansluitingen tussen grootboek (rekeningen), (sub) administraties, backoffice-systemen en spreadsheets
  • Maandelijks aanmaken van de fondsenbalans en dagelijks verwerken transacties
  • Per kwartaal verwerken van de beheerfee mutaties in de fondsenbalans
  • Assisteren (op verzoek) van de Beleggingsadministratie met controlewerkzaamheden
  • Opstellen huurfacturen

Verwerking boekhoudgegevens 

  • Verantwoordelijk voor het tijdig en juist journaliseren van inkoopfacturen, declaraties en de creditcardafrekening en inboeken van dagboeken, inkoop- en verkoopfacturen in Exact
  • Inboeken bankafschriften
  • Opvoeren en debiteuren- en crediteuren in het boekhoudsysteem en (sub) administraties

Opleiding, kennis en ervaring

Afgeronde MBO financieel administratief medewerker of aantoonbare ervaring met  financieel administratieve werkzaamheden. Kennis van en ervaring met de financiële markten, effectenhandel en vermogensbeheer is een pré. Goede kennis van en ervaring met de softwarepakketten Exact Globe 2003 en MS-Office (met name Excel)

Vaardigheden

  1. Goede mondelinge communicatieve vaardigheden
  2. Goede schriftelijke communicatieve vaardigheden

Competenties

  1. Nauwkeurigheid
  2. Resultaatgerichtheid
  3. Integriteit
  4. Samenwerken
  5. Klantgerichtheid

Medewerker Beleggingsadministratie (tijdelijk)

Belangrijk:

  • Vestiging Groningen
  • Vervanging in verband met zwangerschapsverlof. Periode: 1 juni 2017 t/m 30 november 2017
  • 32 tot 40 uur
  • Stuur je CV naar Ingeborg Wouters [email protected]

Doel van de functie

De werkzaamheden worden uitgevoerd voor een beleggersgiro. Daarnaast ondersteunt hij het Hoofd Beleggingsadministratie bij de uitvoering van een goed lopende effectenadministratie. De werkzaamheden zijn zowel uitvoerend als adviserend van aard.

Kernactiviteiten

Het mede zorgdragen voor een tijdige, juiste, volledige en betrouwbare effectenadministratie 

  • Verwerken van klantstortingen
  • Verwerken van klantverkooporders
  • Inleggen van aan- en verkoopopdrachten bij Fondsmanagers
  • Controleren van transactiebevestigingen
  • Verwerken van handelskoersen
  • Bevoegd tot het inleggen van effectenorders voor Fondsmanagers
  • Voorbereiden en klaarzetten Fondsmanager betalingen
  • Voorbereiden en klaarzetten klantbetalingen
  • Rapporteren transacties aan klanten
  • Verwerken Corporate Actions
  • Zorgdragen voor periodieke afhandeling van herprofilering

Het signaleren van knelpunten met betrekking tot de vastlegging van effectenadministratie  

  • Opvoeren en debiteuren- en crediteuren in het boekhoudsysteem en (sub) administraties
  • De Medewerker Beleggingsadministratie vervult een ambassadeursfunctie
  • Corrigeren van foutief aangemaakte facturen

Opleiding, kennis en ervaring

MBO werk- en denkniveau. Kennis van- en ervaring met de financiële markten, de effectenhandel en vermogensbeheer, is een pré. Goede kennis van – en ervaring met de softwarepaketten MS Windows en MS-Office

Vaardigheden

Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondelinge als schriftelijke, in het Nederlands en Engels

Competenties

  1. Oplossingsgerichtheid
  2. Creativiteit
  3. Nauwkeurigheid
  4. Resultaatgerichtheid
  5. Proactieve en zelfstandige houding
  6. Samenwerken
  7. Plannen en organiseren

Wij zijn:

Nuchter

Gedreven

Toegankelijk

“Wij willen scheiden maar ons vermogen ligt dwars.”

Uw leven financieel op orde. Nu en in de toekomst. Zoek een adviseur

    Neem contact met mij op

    Vul uw gegevens in en wij zullen z.s.m contact met u opnemen